نداجا در زمینه ساخت جنگ‌افزارها به بیگانگان وابسته نیست

آمار مطالب

کل مطالب : 870
کل نظرات : 52

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز :
باردید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید سال :
بازدید کلی :

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آرامش بهاری و آدرس aramesh_bahari.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : صادق
تاریخ : یک شنبه 1 ارديبهشت 1395
نظرات
  نداجا در زمینه ساخت جنگ‌افزارها به بیگانگان وابسته نیست

به گزارش دفاع پرس به نقل از روابط عمومی نداجا، آیین تجلیل از خانواده‌های معزز شهدا، جانبازان، ایثارگران و رونمایی از گنجینه عرفان شهدای نیروی دریایی ارتش امروز (سه‌شنبه) با حضور امیر دریادار حبیب‌الله سیاری و مسئولین استان مرکزی در اراک برگزار شد.

امیر سیاری طی سخنانی در حاشیه این مراسم گفت: این نیرو با اقتدار هرچه تمام‌تر از مرزهای آبی کشور و خطوط تجاری در همه نقاط دنیا حراست می‌کند.

فرمانده نداجا ادامه داد: خودکفایی در نیازها، توانمندی فنی و تخصصی، تربیت نیروی انسانی متعهد، مجرب و ساخت تجهیزات مدرن نظامی، تفاوت بارز نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با سال‌های قبل از پیروزی انقلاب است.

وی تصریح کرد: نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی هیچ‌گونه وابستگی به خارج کشور در زمینه ساخت جنگ‌افزار، تسلیحات و ادوات نظامی ندارد و همه تجهیزات نظامی مورد نیاز خود را با بهره‌گیری از کارشناسان زبده و کارآزموده تامین می‌کند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: رزمندگان استان مرکزی از قبیل کاوه نبیری، رحیم آنجفی و سیاوش امیری نقش سازنده ای در موفقیت عملیات ها در هشت سال دفاع مقدس داشتند.

دریادار سیاری افزود: صلابت و اقتدار نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی مدیون خون پاک شهداست و وظیفه آحاد مردم و خادمان در حوزه های نظامی نیز این است که راه مقدس شهدا را ادامه داده و پاسدار راستین فرهنگ ایثار و شهادت باشند.

فرمانده نداجا در سفر یک روزه به استان مرکزی ضمن دیدار با نماینده ولی فقیه در این استان، در همایش تجلیل از خانواده شهدا و ایثارگران و همایش نقش دریا در اقتصاد مقاومتی شرکت می‌کند.



تعداد بازدید از این مطلب: 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود